Badanie satysfakcji z obsługi na Infolinii CeZ | Centrum e-Zdrowia

Przejdź do biuletyn informacji publicznej">

Unia Europejska Flaga Unii Europejskiej

Laptop, ręka osoby trzymającej smartfona

Badanie satysfakcji z obsługi na Infolinii CeZ

Chcemy poznać opinie użytkowników e-usług zdrowia, którzy kontaktują się z Infolinią CeZ w celu uzyskania dodatkowych informacji i wsparcia w rozwiązaniu problemów związanych z korzystaniem z systemów, rejestrów oraz aplikacji. W oparciu o wyniki badań dowiemy się, jakie są oczekiwania naszych klientów i co powinniśmy zmienić w obsłudze, aby poprawić ich doświadczenia.

Dlatego od 13 listopada tego roku prowadzimy badanie satysfakcji z obsługi na Infolinii CeZ. Osoby, które skorzystały z obsługi Infolinii CeZ otrzymają od nas prośbę o wypełnienie krótkiej ankiety. 

Ankieta wysyłana będzie z adresu opinie [at] cez.gov.pl (opinie[at]cez[dot]gov[dot]pl).

Zachęcamy do zapoznania się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych w badaniu satysfakcji.