Szczegóły - Centrum e-Zdrowia

Kampania „Lider e-zdrowia” z nagrodą w konkursie Złote Spinacze 2020

Kampania informacyjno-edukacyjna „Lider e-zdrowia” zrealizowana w 2019 roku przez Centrum e-Zdrowia zdobyła Brązowy Spinacz w kategorii Business to Business PR w konkursie Złote Spinacze 2020. Wydarzenie organizowane przez Związek Firm Public Relations jest najbardziej prestiżowym konkursem branży public relations w Polsce.

Gala konkursu Złote Spinacze 2020 odbyła się 28 stycznia, ze względów epidemicznych po raz pierwszy w formule online. XVIII edycja konkursu cieszyła się rekordową liczbą zgłoszeń. O statuetki Złotego, Srebrnego i Brązowego Spinacza rywalizowało blisko 400 projektów.

„Jesteśmy uskrzydleni tą nagrodą. Nagroda w tak prestiżowym konkursie, to wielkie wyróżnienie dla Departamentu Komunikacji Centrum e-Zdrowia. Tym większy zaszczyt, że był to nasz debiut, jeśli chodzi o udział w konkursie. Dziękujemy Jury za docenienie naszej pracy. W kampanii Lider e-zdrowia pokazaliśmy,  jak  dobrze zaplanowana, oryginalna i konsekwentnie realizowana komunikacja, wsparta działaniami PR pomaga zdobyć społeczną akceptację i zrozumienie dla wprowadzanych zmian. E-recepta, z usługi, którą można było określić mianem „persona non grata”, zdobyła przychylność najważniejszej grupy — personelu medycznego — mówi Agata Kurek-Stec, Dyrektor Departamentu Komunikacji w Centrum e-Zdrowia.”

Powiększ obraz: Statuetka Brązowy Spinacz w kategorii Business to Business PR za kampanię informacyjno-edukacyjną Lider e-zdrowia 2019

Kampania „Lider e-zdrowia 2019” to projekt informacyjno-edukacyjny, którego celem było zbudowanie poczucia konieczności i akceptacji wobec zmian zachodzących w sektorze ochrony zdrowia. Wyzwaniem, jakie stało przed twórcami kampanii było przekonanie do cyfrowych rozwiązań w zdrowiu, szerokiej i zróżnicowanej grupy odbiorców, czyli ok. 170 tys. lekarzy, 300 tys. pielęgniarek i położnych, 35 tys. farmaceutów. Środowisko medyczne musiało dowiedzieć się o e-recepcie, nauczyć się nowego narzędzia i zacząć je sprawnie wykorzystywać w codziennej pracy.

Działania komunikacyjne prowadzone były w prasie ogólnopolskiej, mediach branżowych oraz social mediach. Do udziału w kampanii zaangażowano również Key Opinion Leaders. Osią wszystkich działań komunikacyjnych był ogólnopolski konkurs dla personelu medycznego „Lider e-zdrowia”, którego celem było promowanie dobrych praktyk w zakresie informatyzacji systemu ochrony zdrowia.

Złote Spinacze to konkurs i jednocześnie święto branży public relations w Polsce, organizowane nieprzerwanie od 2003 roku. W jego trakcie wyłaniane są najbardziej kreatywne, skuteczne i rzetelnie przeprowadzone kampanie, stanowiące wzór dla całej branży PR. Celem konkursu jest zarówno promocja najwyższych standardów, jak i edukacja środowiska biznesowego na temat znaczenia public relations w działaniach firm i instytucji.

Lista nagrodzonych projektów Złote Spinacze 2020  (plik PDF)

Aktualności

Szukasz starszych aktualności, przejdź do ARCHIWUM

Do poprawnego działania strony musi być włączona obsługa JavaScript.